.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جشنواره تئاتر تک در مازندران

جشنواره استانی "تئاتر تک"با اجرای هفت اثر روزهای سوم و چهارم اسفندماه در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی دومین جشنواره استانی تئاتر تک مازندران، "رستم کیاکجوری" مسئول واحد نمایش حوزه هنری مازندران گفت: 72 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که این میان 32 اثر به بخش بازبینی راه پیدا کرد و هفت اثر برای اجرا در بخش نهایی این جشنواره انتخاب شد.

کیاکجوری افزود: هفت اثر راه‌یافته به مرحله نهایی عبارتند از: "آذر"، "دغدغه‌های کوچک و بزرگ پیر ننا در شب یلدا" به کارگردانی نیما افضلی، "صداش بزن انار گندم" به کارگردانی امیر رفیعی، "آوانسن" به کارگردانی محبوبه ارمیانی، "ژاندارک در آتش" به کارگردانی عباس ابوالحسنی، "کریسمس" به کارگردانی محسن اردشیر و غنچه شکوهیان از تنکابن، "جریره" به کارگردانی ندا حبیبی.

قائم مقام جشنواره تئاتر تک خاطرنشان کرد: داوران بخش نهایی این جشنواره حسین مسافر آستانه و رحمت امینی هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های ساری، بابلسر، تنکابن و محمود آباد به ترتیب با سه، دو و یک اثر به دومین جشنواره تک راه یافته اند، گفت: موضوع جشنواره "تئاتر تک" قصص قرآن کریم و سیره پیامبر (ص) و ائمه (ع)، آیین‌ها و سنت‌های مازندران، سال جهاد اقتصادی، ایثار و شهادت و بخش آزاد، است.

وی با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه از سه رسانه برتر تقدیر به عمل می آید، خاطرنشان کرد: با حمایت استاندار مازندران، نفرات اول در کارگردانی، بازیگری و نویسندگی نیز با اهدای 10میلیون ریال مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.